Anton Rave wordt Hoofd Jeugdopleiding

Het bestuur is uitermate content te kunnen mededelen dat Anton Rave behouden blijft voor de v.v.Hattem. Anton wordt Hoofd Jeugdopleiding (HJO) bij v.v.Hattem. Dit is weliswaar een nieuwe functie binnen onze vereniging maar eigenlijk kan gesteld worden we deze al jaren missen. Als HJO heeft Anton de uitdagende taak de jeugdvoetbalopleiding van v.v.Hattem verder te verbeteren. In deze rol is hij verantwoordelijk voor het uitvoeren en bewaken van de v.v.Hattem voetbal- en opleidingsvisie bij de jeugd. Dit zal hij onder andere doen door onze trainers te ondersteunen en trainingsmethoden verder door te ontwikkelen.

Anton heeft als trainer zijn sporen ruimschoots verdiend; het bestuur heeft er daarom alle vertrouwen in dat Anton, samen met de trainers en het bestuurslid voetbal technische zaken de voetbalopleiding nog beter gaat maken, voor alle niveaus binnen onze vereniging.