Gezellige herfstbingo van de Vriendenkring der v.v.Hattem

Op zaterdag 22 oktober wordt er in het clubhuis van de VV Hattem weer een oergezellige herfstbingo georganiseerd door de Vriendenkring der VV Hattem waar ook dit maal weer een groot aantal prijzen te winnen zijn. In de hoofdronde is een mooie geldprijs te winnen, mogelijk gemaakt door Ronald Lelieveld van P.A.C International BV, onze hoofdsponsor van deze avond.

PAC

• Consultancy en management adviezen, voornamelijk in de internationale pluimveesector.
  • Het organiseren en lezingen geven op seminars en dealerdagen.
  • Handel, import en export, in allerlei verschillende pluimveeproducten.

Daarnaast hebben wij natuurlijk ook weer de Jackpot- en Dobbelsteenronde.

Het clubhuis van de VV Hattem is geopend vanaf 19.00 uur waarna de Bingo om 19.45 uur zal starten.

De Bingo is toegankelijk voor leden en Donateurs van de VV Hattem met introducé  en Leden van de Vriendenkring der VV Hattem met introducé.

Wilt U lid worden van de Vriendenkring van de VV Hattem? Dat kan al voor 5,00 per jaar.

Bingo