De plastic spelerspas is vanaf aankomend seizoen verleden tijd.

Vanaf het nieuwe seizoen worden de gegevens van wedstrijden, spelers en uitslagen vastgelegd in het mobiel digitaal wedstrijd formulier (mDWF). Er is een app ontwikkeld waarmee alle gegevens van de wedstrijden vastgelegd kunnen worden.

Het wedstrijdformulier in Sportlink bestaat niet meer.

Vanaf de eerste officiële wedstrijd van het komende seizoen is het alleen nog maar mogelijk om de app te gebruiken. Voor wie is de app:

Alle spelende leden
Leiders / teammanagers
Scheidsrechters
Wedstrijdsecretarissen

De app is alleen beschikbaar voor IOS en Android.

Iedereen kan de app downloaden. Om te kunnen werken met de wedstrijdzaken app is het belangrijk dat het e-mailadres die je wilt gaan gebruiken overeenkomt met het e-mailadres die is opgenomen in de ledenadministratie. Komt deze niet overeen dan is het niet mogelijk om de app te gebruiken.

Om klaar te zijn voor het komende seizoen en niet op het laatste moment alles te regelen vragen wij alle leiders/wedstrijdsecretarissen/scheidsrechters en overige betrokkenen bij de wedstrijden de app te downloaden en te testen of ze kunnen inloggen en de eigen gegevens beschikbaar zijn.

Wanneer je app na installatie niet kunt gebruiken stuur dan een email naar ledenadministratie@vvhattem.nl Vermeld dan je naam en e-mailadres welke je wilt gebruiken in de app.

Klik hier voor meer informatie over de KNVB-wedstrijdzaken app of het installeren ervan.