Indianenkamp 2017

Op 9 en 10 juni was het eindelijk zover voor de ruim 50 E en F pupillen van V.V. Hattem, het lang verwachte indianenkamp. Als thema werd dit jaar gekozen voor ‘Gewoon indianenkamp’. De mooist verklede pupillen werden beloond met een mooie prijs. Alle pupillen werden ingedeeld in teams variërend van F en E pupillen, waarna er in teamverband diverse spellen werden gespeeld. Vervolgens werd er hout gesprokkeld voor het kampvuur. Daar werden de meest uiteenlopende moppen verteld. Ook werd het spannende dierengeluidenspel gespeeld. Dit jaar waren de Beer en Koe in levende lijve aanwezig. Nadat eenieder alle dieren gevonden hadden ging iedereen naar bed en bleef het nog lang onrustig.

De volgende ochtend sliep iedereen eindelijk maar nu was het de beurt aan de begeleiding om ze om 07:00 uur te wekken en te beginnen met ochtendsport om vervolgens de verbrande calorieën aan te vullen met een gezamenlijk ontbijt. Vervolgens werd er een stoelendans gedaan. Hierna maakten de pupillen zich klaar voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar; voetballen tegen de ouders. Zoals verwacht werd het een zware taak voor de scheidsrechter om alles in de hand te houden. Het indianenkamp werd afgesloten met een patatje in de kantine en moe maar voldaan werd huiswaarts gekeerd.

Langs deze weg wil de opperhoofd alle pupillen en vrijwilligers bedanken voor deze geweldige 2 dagen! Volgend jaar wordt het thema uiteraard vv Hattem 100 jaar en pakken we ook met indianenkamp groots uit!

indianenkamp 2017 IMG-20170609-WA0006