Vrijwilligers van de Hattem Trophy: bedankt voor jullie inzet!

De toernooicommissie van de Hattem Trophy heeft de afgelopen dagen diverse mooie complimenten in ontvangst genomen. Van deelnemers, bezoekers, Eurosportring, de gemeente en van een voorzitter uit het Westen des lands die ons bedankte voor de gastvrijheid en gelijk even informeerde naar de sleutel van het succes.

Nou, dat zijn onze vrijwilligers! Natuurlijk hebben we een mooi sportpark, waren de voorbereidingen getroffen en hadden we geluk met het weer. Maar de echte complimenten vallen iedereen toe die zich in het zweet hebben gewerkt om het onze gasten naar de zin te maken. Die net even dat ene stapje harder deden om een probleem te fixen of  iemand in zijn eigen taal te woord te staan. De mensen die trots zijn op hun geel-blauwe cluppie en dat ook zo heel graag in woord en gebaar uitdragen tijdens een toernooi. Samen zijn we vv Hattem!

Jullie waren weer geweldig. Ook namens het hele bestuur van vv Hattem. Merci, danke, thank you, tag, bedankt!

De toernooicommissie

Strafschoppen 2017