Uitnodigingen voor inzetrooster zijn verzonden

Deze week hebben veel ouders/spelers een uitnodigingsmail ontvangen uit “inzetrooster.nl”.

Zoals we in een eerder schrijven hebben aangegeven willen we een echte “vereniging” zijn te zijn waarin je niet alleen geniet van de trainingen, wedstrijden en faciliteiten die de vereniging biedt, maar ook je steentje bijdraagt.

We verwachten van ieder lid (of de ouder/verzorger) dat u tweemaal per seizoen een kantinedienst draait van drie uur, in het geval u niet al een andere vrijwilligerstaak vervult.

In de uitnodiging staat een link (deze blijft 7 dagen actief) waarmee je kunt inloggen in het programma en je jezelf voor een kantinedienst naar keuze kan aanmelden.

Tip… wacht niet te lang met het aanmelden voor een “dienst” De keuze is nu nog groot.

Mocht je geen uitnodiging hebben ontvangen, en deze wel verwachten… kijk even in de spambox.. misschien is de uitnodiging daarin belandt.