Aan alle leden

Beste spelers, ereleden, donateurs en vrijwilligers,

Inmiddels is ons sportpark al ruim 4 weken gesloten, werken we waar mogelijk thuis en zijn de scholen dicht. Een bizarre situatie die hoognodig is om de snelle verspreiding van het Corona-virus te stoppen.
Het bestuur van vv Hattem staat dan ook, met pijn in het hart, achter dit besluit. Ook leden van onze vereniging, en hun familie, zijn inmiddels zwaar getroffen door dit virus.
Wij wensen hen een goed herstel toe en heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van geliefden. De competitie van 2019-2020 is ineens ten einde.
We kunnen niet meer naar wedstrijden kijken, geen kampioenschappen te vieren, geen degradaties te betreuren, geen paasbingo, Hattem Trophy, pupillentoernooi, mini-event en geen muziekavond.
Noem maar op, alles is afgelast. Daardoor ontmoeten we elkaar ook niet meer, is er geen gelegenheid om even bij te praten, een kop koffie of een biertje te drinken.
Het is echter niet zo dat alles tot stil stand is gekomen. Er wordt gewerkt aan het samenstellen van de teams en de trainersgroep voor het komende seizoen.
En indien de lock-down nog voor de zomer (deels) wordt opgeheven, en de regels van de overheid staan het toe, dan gaan we wel weer trainen, nog wat oefenwedstrijden spelen, wellicht nog deelnemen aan een toernooi.
Tot die tijd organiseren we activiteiten die passen bij de huidige situatie zoals de vv Hattem Challenge en het FIFA toernooi.
Om op de hoogte te blijven van deze ontwikkelingen en te genieten van de filmpjes kun je het beste de website goed in de gaten houden alsmede Facebook en Instagram.
Voor onze vereniging heeft ‘Corona’ ook financiële gevolgen. Onze leden en trouwe sponsoren maken ook moeilijke tijden door en ook de kantineomzet is volledig stil gevallen.
Het bestuur heeft deze week de financiële gevolgen voor onze club in kaart gebracht. U kunt zich voorstellen dat er, door het ontbreken van inkomsten en het doorlopen van de kosten, een gat in de exploitatie ontstaat.
Wij passen daarom onze uitgaven aan, maken gebruik van de beschikbare regelingen van de overheid en de KNVB maar doen tevens een beroep op uw loyaliteit en solidariteit. Onze club kan niet zonder de contributies.
Wij vragen wij u daarom dringend uw contributie in deze periode te betalen.
Uiteraard legt het bestuur in de Algemene Leden Vergadering, later dit jaar, verantwoording af aan de leden over alle genomen beslissingen.
Wij hopen dat er snel een eind komt aan deze situatie en dat we weer volop gebruik kunnen maken van het sportpark. Ook daar bereid het bestuur zich al op voor door, zodra het weer kan, activiteiten op te starten, ook in de zomervakantie-periode.
Zorg goed voor jezelf en je naasten en blijf zoveel mogelijk thuis, dan zien we elkaar hopelijk binnen afzienbare tijd weer op ons mooie sportpark!

Bestuur vv Hattem
Anne, Bert, Bob, Gerrit, Jan-Dirk, Marco, Ton en Wieneke.