Aanmeld informatie FiFa 2020

Speeldata en tijden:
Dinsdag 14 april 2020 zal het toernooi beginnen. In de eerste week (13 t/m 19 april) van het toernooi zullen de poulefases worden afgewerkt. Hierin speelt iedereen 1 keer tegen een speler uit zijn poule.
De week van 20 t/m 26 april zal in het teken staan van de knock-out fase van het toernooi. Iedere deelnemer zal hoe dan ook in de knock-out fase terecht komen.
De finales worden gespeeld op zaterdag 25 april tussen 10:00 en 12:00. Zorg dat je dan sowieso aanwezig kunt zijn op deze datum voordat je je opgeeft aan het toernooi.
Op zaterdag 25 april zullen de halve finales, kleine finale en de grote finale worden gespeeld.
De poules worden ingedeeld op basis van de voorkeursavonden. Op deze wijze wordt er zoveel mogelijk rekening gehouden met iedere deelnemer.

Zaterdag 11 april 2020 zal het speelschema van het toernooi op de website komen te staan van v.v.Hattem. De schema zullen na iedere ronde worden bijgewerkt zodat je live kunt zien hoe je ervoor, wie je tegenstanders zijn en wie je mogelijke volgende tegenstander wordt.

Om up to date te blijven zie , Facebook, Instagram en/of website v.v.Hattem.nl V.V.
Wat zijn de prijzen?
Prijzen mooi en bijzonder zijn…. We maken later bekend welke prijzen er beschikbaar zijn.
Aanmelding geslaagd, hoe verder?
Nadat je je hebt aangemeld ontvang je een bevestiging van je aanmelding. Op de site van V.V Hattem zullen deelnemerslijsten voor de PS4 en XBOX ONE iedere 48 uur een update krijgen tot aan de deadline van vrijdag 17 april om 23:59. Hou goed in de gaten of jouw aanmelding goed is doorgekomen en op de site staat vermeld.

whatsapp toernooigroep:

Op zaterdag 18 april 2020 zal er een whatsappgroep worden aangemaakt per verschillende poule, onder begeleiding van een beheerder van het FIFA toernooi. In deze whatsapp groep zul je door een bericht van de beheerder nogmaals op de hoogte worden gebracht van de regels die worden gehanteerd.
De whatsappgroep is uitsluitend bedoelt voor het aangeven dat je klaar bent voor de wedstrijd, eventuele problemen te melden en voor het doorgeven van de uitslagen van de wedstrijd. Het doorgeven van de uitslagen zal doorgegeven worden door het sturen van een foto van de uitslag. De uitslagen en standen van de poules zullen na iedere ronde worden verwerkt op de site van V.V. Hattem.
Indien een speler onsportief gedrag vertoont, zul je per direct uit het toernooi worden gezet.