Ad interim bestuur HMC

Binnen het bestuur van HMC is een aantal bestuursfuncties nog niet ingevuld. Om de voortgang richting het nieuwe seizoen te waarborgen hebben bestuursleden van vv Hattem én sv Hatto Heim gezamenlijk besloten deze opengevallen plekken in te vullen. Dit wordt gedaan door Henk Bultman (voorzitter a.i.), Wieneke van Regteren (secretaris a.i.), William Eghuizen (bestuurslid a.i.) en Bert Bagerman (bestuurslid a.i.). Deze vier zullen, samen met de overige mensen die hun inzet voor HMC al hebben bevestigd, zorgen dat de organisatie bij de start van het nieuwe seizoen goed is ingericht. In tussentijd wordt getracht de open plaatsen in het bestuur goed in te vullen. Op het moment dat dat is geregeld zullen de a.i. bestuursleden zich terug trekken en alleen hun gewone bestuursfuncties in de hoofdbesturen van beide verenigingen invullen.

Bestuur v.v. Hattem en s.v. Hatto Heim
April 2021