Anton Rave geslaagd als Hoofd Opleiding

Afgelopen week ontving Anton Rave het diploma tot “Hoofd opleiding” uit handen van Ab van der Velde, docent van de KNVB.

Anton gaf eerder die avond een presentatie van zijn ontwikkeling en die van de jeugdopleiding van v.v.Hattem. Anton Rave is sinds 2 jaar actief in de rol als Hoofd Opleiding bij v.v.Hattem en geeft vanuit die rol leiding aan de jeugdtrainers binnen v.v.Hattem en implementeert het nieuwste jeugd beleidsplan dat vereniging 1,5 jaar geleden heeft vastgesteld. Daarnaast is het zijn taak op zoek te gaan naar de optimale ontwikkelingsmogelijkheden om de spelers op te leiden en de trainers, coaches en staf te ontwikkelen.

v.v.Hattem is erg blij met Anton is zijn rol als Hoofd Opleiding, en ziet een goede ontwikkeling van de jeugdafdeling voor zich.