Bekerprogramma Hattem 1 bekend

De KNVB heeft de indeling en het daarbij behorende wedstrijdprogramma voor de poulefase van de bekercompetitie bekend gemaakt. Hattem is voor de poule opgenomen met Bruchterveld, Nieuwleusen en SEH.

Voor Hattem zijn het allemaal geen onbekenden. Bruchterveld was de eerste tegenstander voor Hattem toen het na de promotie debuteerde in de 3e klasse van het zaterdagvoetbal (2015-2016). Voor het komende seizoen zal Bruchterveld uitkomen in de 4e klasse D van het district Oost. Het team van Nieuwleusen trof Hattem in datzelfde jaar ook in deze competitie en is, na een jaartje te hebben gespeeld in de 2e klasse, voor het komende seizoen ingedeeld in de 3e klasse van het district Noord. SEH kennen we nog maar al te goed uit de spannende competitie voor het seizoen 2014-2015 waarin SEH in een beslissingswedstrijd net wat beter was dan Hattem, maar Hattem daarna via de nacompetitie ook wist te promoveren. Mooie tegenstanders dus en een leuke uitdaging om de goede prestaties in de bekercompetitie van het afgelopen seizoen te benaderen.

Zaterdag 1 september, aanvang 14.30 uur : Nieuwleusen – Hattem

Zaterdag 8 september, aanvang 14.30 uur : Hattem – Bruchterveld