Beregeningsinstallatie (UPDATE)

Afgelopen week hebben we: Wilkon Watermanagement & Techniek en veel vrijwilligers (dagploeg, ouders, een enkele speler) ons mooie hoofdveld voorzien van ca. 700 meter leiding en 43 sproeiers in en buiten het veld. Het hoofdveld zal aankomende weken goed worden verzorgd en onderhouden zodat het zich kan herstellen van het vele graafwerk zodat het op dinsdag 2 juli wanneer de wedstrijd oefenwedstrijd Hattem – PEC Zwolle wordt gespeeld er weer strak bij ligt.

Vraag….
Vanaf maandag 17 juni kunnen we de hele week weer hulp gebruiken bij de aanleg van de beregeningsinstallatie van veld 3. Op veld 3 (kleiner dan veld 1) zullen een kleiner aantal sproeiers worden geplaatst, maar zal ook voor iedere sproeier moeten worden gegraven en na montage het gat weer moeten gedicht en de graszode worden teruggelegd.
Hulp is nog zowel overdag als ‘s avond nodig zodat we de kosten voor de vereniging binnen de begroting kunnen houden en het werk kunnen verdelen over meerdere mensen.
Een vriendelijke uitnodiging.. ?

p.s. zelf een spade en/of bats meenemen mag.. Maar er staan er ook een aantal klaar