Bert Konterman en Eliano Reijnders gasttrainers op woensdag 19 mei

Hattemse voetbaljeugd heeft woensdagmiddag 19 mei de kans om training te krijgen van Bert Konterman en Eliano Reijnders.

Veel jongens en meisjes hebben Bert Konterman en Eliano al wel eens om een handtekening gevraagd maar weinigen kunnen zeggen al eens training van een van hen te hebben gehad.
Jeugd van nu kent Bert Konterman als trainer en opvolger van John Stegeman.

Oudere voetballiefhebbers kennen Bert als speler van PEC, Cambuur, Willem II, Feyenoord en Glasgow Rangers en als oud international met 12 caps.
Eliano Reijnders is de zoon van oud prof Martin Reijnders en de broer van Tijani Reijnders die bij AZ speelt.
Eliano is 20 jaar en maakte 1.5 jaar geleden zijn debuut bij PEC Zwolle.

Ben je tussen de 6 en 12 jaar..
Kom dan woensdagmiddag naar v.v.Hattem.

ZWOLLE – PEC Zwolle coach Bert Konterman voor de Nederlandse Eredivisie wedstrijd tussen PEC Zwolle en VVV-Venlo in het MAC3Park stadion op 21 maart 2021 in Zwolle, Nederland. ANP ROY LAZET