De Hattem Trophy: praktische zaken voor deelnemers en vrijwilligers

Vanwege de succesvolle eerdere edities is het toernooi uitgebreid met de locatie Monnikenbos in Wapenveld. De verenigingen WZC, Sv Hatto Heim en vv Hattem organiseren dit jaar dus gezamenlijk het evenement.

Wie speelt waar?
Elke leeftijdscategorie speelt twee dagen op een vaste locatie. De verdeling is als volgt:

Het Achterveen:
JO13
JO15
Vrouwen

Monnikenbos
JO9/7-tallen
JO11/7-tallen
MO13/8-tallen
JO17

Kijk voor alle deelnemende teams op www.hattemtrophy.nl

Hoe laat begint en eindigt het?
Het definitieve wedstrijdschema maken we een dag voor het toernooi bekend. Zo kunnen we onvoorziene wijzigingen op het laatste moment nog zorgvuldig verwerken. De eerste wedstrijden beginnen niet eerder dan 09:00. Houdt er rekening mee dat elk team voor en na de lunch wedstrijden speelt. Hierdoor kan iedereen deelnemen aan de spectaculaire openingsceremonie. Het schema voor dag 2 is aan het eind van de eerste toernooidag klaar. Iedereen speelt sowieso wedstrijden voor de finalerondes. Of dat voor de Champions League, Europa League of First League is, hangt dat af van de prestaties op dag 1.

Vrijwilligers
De ouders van de deelnemende teams zijn al benaderd voor diverse leuke taken. De deelnemers zelf zorgen aan het einde van beide toernooidagen dat het Achterveen en Monnikenbos er weer netjes uit zien. Natuurlijk kunnen we altijd nog hulp gebruiken. Vind je het leuk om een paar uurtjes bij te dragen aan een sportief evenement voor internationale jeugd? Of ben je nog op zoek naar wat stage-uren voor school?

Meld je dan bij het vrijwilligersaanspreekpunt van jouw vereniging. Voor vv Hattem is dat Ineke Dalhuisen.

Heb je nog vragen?
Neem dan contact op met een van onderstaande organisatoren.

Hans Doornink/ Bert Jager(WZC), Wim Hoogers (Sv Hatto Heim), Anne Besseler, Edward van der Kruijk (vv Hattem)