De pasfoto op de digitale spelerspas in de Wedstrijdzaken app kan tussen 1 juli en 1 november worden veranderd. Elk spelend lid van jouw vereniging moet uiterlijk 31 oktober een correcte en actuele spelerspasfoto heeft. Alle zaal- en veldvoetballers van de leeftijdscategorie Onder 13 en ouder hebben een pasfoto nodig op hun digitale spelerspas.

Er zijn verschillende manieren om de spelerspasfoto te wijzigen of toe te voegen:

Leden/spelers: Zij kunnen zelf in de Voetbal.nl app en in de KNVB Wedstrijdzaken app een spelersfoto toevoegen of wijzigen.
Teammanagers: Teammanagers kunnen voor alle spelers uit het team de spelersfoto’s toevoegen of wijzigen. Dit gaat via de KNVB Wedstrijdzaken app.
De ledenadministratie: De ledenadministrateur van de vereniging kan in Sportlink Club spelersfoto’s toevoegen of wijzigen.