Eerste bekerwedstrijd tegen Wilsum

Zaterdag a.s. speelt Hattem haar eerste thuiswedstrijd voor het echie.
De wedstrijd tegen Wilsum is de eerste van 3 wedstrijden in de bekerpoule die Hattem volgende week naar Nijverdal brengt voor een wedstrijd tegen De Zweef. Zaterdag 12 september speelt Hattem thuis de laatste poulewedstrijd thuis tegen Avereest.
Tegenstander van zaterdag, Wilsum heeft afgelopen weken 2 oefenwedstrijden gespeeld. Tegen EZC ’84 werd gewonnen met 4 -1 waarna afgelopen weekend de wedstrijd Prins Bernard met 3 -3 gelijk werd gespeeld.

We zijn benieuwd hoe Hattem na de oefenwedstrijden deze bekerwedstrijd gaat aanpakken en welk formatie de technische staf de wei instuurt. Hierbij aangetekend dat enkele spelers terug zijn van vakantie en anderen afgelopen week op vakantie zijn gegaan.
De wedstrijd begint om 14:30 uur. Een ieder is welkom.

Om deze en andere wedstrijden te kunnen spelen wordt van iedereen die aanwezig is verwacht dat eenieder zijn gezonde verstand gebruikt en zich houdt aan de afspraken die er gelden zowel landelijk als op ons sportpark.
Dat betekent dat op ons sportpark de 1,5 meter regel leidend is voor volwassen.

Bezoekers van het sportpark dienen zich te registreren !
Bij de ingang van het sportpark, de kantine en het terras staan sta-tafels waar je je dient te registreren.
Er zijn 3 plekken om je te kunnen registreren…
da’s goed geregeld
Kantine en terras
In de kantine is een beperkt aantal mensen welkom en mogen alleen de zitplaatsen gebruikt worden. Daarnaast zijn er looproutes naar de bar en weer naar buiten voor mensen die op het terras een consumptie willen nuttigen. Consumpties mogen zowel in de kantine als op het terras alleen zittend worden genuttigd.

Tijdens de wedstrijd is zowel rond het veld als op de tribune de 1,5 regel van toepassing. Uitzondering hierop geldt alleen voor mensen die deel uitmaken van 1 huishouden of jonger zijn dan 18 jaar.
We hopen dat leden, ouders en supporters elkaar aan de regels herinneren wanneer deze “even” vergeten worden en het aanspreken niet op de schouders gaat rusten van de vrijwilligers van dienst.