Geslaagd toernooi HMC

Vrijdag 5 april was het zover; het voetbaltoernooi voor de dames 35+, georganiseerd door HMC.

Clubs uit de omgeving kwamen naar Hattem om te strijden voor de overwinning en om leuke, sportieve wedstrijden te spelen.
De HMC 35+ dames waren goed vertegenwoordigd met 2 teams in beide poules.
In poule A is HMC als vijfde geëindigd en in poule B is HMC als vierde geëindigd.
Naast HMC waren er dames van IJVV, CSV, SV Zwolle (2 teams), SVI, ZAC, Dieze-West en VCHW aanwezig.

Na de wedstrijden in de kantine zat de sfeer er goed in en werd iedereen voorzien van een hapje en drankje en waagden sommigen zich op de dansvloer om de laatste restjes energie op te maken.
Het damesvoetbal voor 35-plussers is erg in trek, dat blijkt al uit de grote club dames bij HMC.
Op een gemoedelijke, laagdrempelige manier kun je meespelen, ook als je nog niet eerder hebt gevoetbald.
Naast het bewegen en het leuke spelletje is het vaak erg gezellig!!
Op vrijdagavond trainen betekent lekker fit het weekend in gaan.
Je kunt vrijblijvend een keer meetrainen of komen kijken op vrijdagavond om 19:30 op sportpark ‘t Achterveen.

Foto’s Gonny van Duinen

Foto’s Gradus Dijkman