GvK Supply Management balsponsor Hattem 1 – Zwolsche Boys

De balsponsor voor de wedstrijd Hattem – Zwolsche Boys van zaterdag 21 april is GvK Supply Management, met als manager Gerrit van Keulen uit Hattem. De wedstrijd begint om 14.30 uur.

Bijzonder is dat beide clubs op 1 mei 1918 zijn opgericht en derhalve beide dit jaar hun 100-jarig bestaan vieren.

GvK Supply Management

GvK Supply Management kent een jarenlange ontstaansgeschiedenis. Qua bedrijf jong maar in de persoon van manager Gerrit van Keulen voorzien van heel veel ervaring in de metaalindustrie. GvK Supply Management beschikt over een groot netwerk van metaalbedrijven in Nederland en Europa, specifiek Centraal en Oost Europa.

Missie

Voor een groot aantal bedrijven in de metaalindustrie is het tijd voor creatieve oplossingen. GvK Supply Management helpt u uw concurrentiepositie te verbeteren door een passend Europees productiebedrijf voor uw product te selecteren. Bedrijven met een uitmuntende staat van dienst die garant staan voor kwaliteit, betrouwbare levertijden en concurrerende prijzen. Of het nu gaat om grote- of kleine series of enkele stuks, wij vinden voor u het juiste bedrijf.

GvK Supply Management is een partner waar u op kunt bouwen.

GvK Supply Management neemt graag de zorg op zich om voor u, door Outsourcing en Technical Support, een forse kostenreductie voor uw producten te realiseren.

GvK Supply Management
Outsourcing & Technical Support