Hans Schiphorst nieuwe trainer Hattem 2

Met Hans Schiphorst als trainer van Hattem 2 komt er een bekende naam terug als trainer op sportpark ’t Achterveen. Hans heeft een lange loopbaan bij v.v. Hattem.

Na de v.v.Hattem jeugdopleiding heeft hij 13 jaar in Hattem 1 gespeeld. Daarnaast is hij 9 jaar jeugdtrainer geweest van de F-jes tot en met de JO17, waarna hij de VR1 van HMC heeft getraind. Vervolgens werd hij gescout door Hatto Heim, waar hij een jaar de JO19-1 onder zijn hoede had. Toen afgelopen seizoen Roy Bakker aangaf na 3 jaar bij v.v. Hattem een nieuwe uitdaging te willen aangaan bij WVF, viel de naam van Hans Schiphorst al snel. Het was duidelijk dat voor zowel Hans als de club het juiste moment was om in te stappen en het verjongde tweede elftal onder zijn leiding verder te laten ontwikkelen.