Hattem speelt gelijk tegen ESC

De v.v.Hattem heeft afgelopen zaterdag, in een gelijk opgaande wedstrijd, met 2-2 gelijk gespeeld tegen ESC uit Elburg.

Hattem begon goed aan de wedstrijd en kreeg ook de eerste grote kans, maar het schot van linksbuiten Ayoub strandde op de keeper. Daarna nam ESC meer het initiatief en kwam het na een kwartier spelen op een 0-1 voorsprong. Alhoewel er wel een buitenspel luchtje aan dit doelpunt zat en er ook voor buitenspel gevlagd werd, keurde de leidsman de treffer toch goed. Met deze stand werd ook de rust bereikt. Toen het publiek nog aan de consumptie zat in de kantine, werd er binnen twee minuten na rust ook twee keer gescoord door Hattem. Eerst rondde Felix Noordberger een goed lopende aanval af en nadat ESC weer had afgetrapt en Hattem de bal snel veroverde wist Wesley Richardson de bal tussen de palen te schieten, 2-1. Hattem leek nu op weg naar drie punten te gaan, maar een ongelukkige handsbal van de ingevallen Bram de Boer gooide roet in het eten. ESC kreeg een strafschop toegewezen en deze werd goed ingeschoten, 2-2. Beide teams kregen hierna nog een aantal kansen, maar gescoord werd er niet meer, zodat de wedstrijd na 90 minuten eindigde in 2-2.