Heidi Eikelboom de nieuwe HMC secretaris

Stukje bestuursfunctie HMC

Hoi allemaal,

Mijn naam is Heidi Eikelboom en ik ben getrouwd met Jeroen Eikelboom. Vanaf het nieuwe seizoen start ik als secretaris voor HMC.

Jeroen en ik hebben 3 kinderen; Tobias (14), Naomi (11) en Lucas (9). Naomi voetbalt bij HMC en Lucas bij HH in JO9-1. Al vanaf mijn verkeringstijd sta ik langs de voetballijn te kijken en aan te moedigen; eerst bij Jeroen en later ook bij de kinderen. Net als onze oudste zoon Tobias speel ik badminton.

Ik vind sport belangrijk; het is gezond, je maakt vrienden, je leert samen te werken en je leert om te gaan met winst en verlies…. uiteindelijk is het ‘maar’ een spelletje waar plezier bovenop staat. Dat plezier wil ik graag uitdragen! Want als je ergens plezier aan beleefd ben je gemotiveerd. Dat is waar ik me als secretaris voor in wil zetten. Een vereniging waar jonge en oudere meiden met plezier naar toe gaan. Omdat ze op niveau kunnen spelen, omdat ze met hun vriendinnen kunnen spelen, omdat ze er wat leren, omdat ze kunnen winnen, gewoon omdat…. vul dit verder voor jezelf maar in.

Plezier is iets waar we samen aan moeten werken. Daarom hebben we als bestuur ook jullie hulp als ouders nodig! Hulp bij de invulling van trainers/leiders/vrijwilligers etc., maar ook feedback van jou als ouder. Gaat er iets niet goed? Zie je dingen liever anders? Blijf dan niet aan de zijlijn klagen tegen de andere ouders, maar spreek mij of een van de andere bestuursleden aan. Samen maken wij er een plezierige vereniging van voor onze meiden!

Tot ziens op het sportpark!
Heidi Eikelboom (heidi.eikelboom@gmail.com)