HMC Meidenfestival op zaterdag 3 juli

HMC (Hattemer meiden combinatie)  is de naam waaronder onze vereniging samenwerkt met s.v.Hatto Heim en waaronder de meisjes en vrouwenteams in Hattem uitkomen in de verschillende KNVB competities.

Populariteit groeit door

Het meisjes en vrouwen voetbal wint in de hele wereld en speciaal in Nederland door de vele successen van het Nederlands dameselftal al jaren enorm aan populariteit.

Wie ken ze niet?

Lieke Martens, Vivianne Miedema, Chanice v d  Sanden,  Sari van Veenendaal of Jacky Groenen, allemaal Nederlandse speelsters die in heel Europa bij topclubs spelen.

Om in Hattem nog meer meiden te laten kennismaken met meidenvoetbal organiseert HMC zaterdagmiddag 3 juli van 13:00 tot 15:00 uur een voetbalfestival.

Tijdens het voetbalfestival staan er een keur aan activiteiten op het programma. Op een ongedwongen manier kunnen deelneemsters kennismaken met voetballen en een begin maken aan hun voetbal-skills. Natuurlijk is er alle ruimte om kennis te maken met meiden die voetballen bij HMC en de trainers/sters. Tijdens het voetbalfestival is Jasmijn Dijsselhof gasttrainster. Jasmijn komt uit Hattem, heeft in Hattem en bij PEC Zwolle gevoetbald en is nu voor vakantie terug uit Amerika waar ze studeert en voetbalt.

Naast het voetballen is er ook een ontspanning programma met schminken en een springkussen. Ook zijn ouders, broertjes en zusjes weer welkom op sportpark ’t Achterveen aan de konijnenbergerweg.

Opgeven voor het meidenvoetbalfestival is niet nodig. Als je in sportieve kleding gympen of voetbalschoenen meeneemt kun je overal aan meedoen. Voor informatie kun je bellen met: Susanne Leurink 06-15509896