Indianenkamp 15 en 16 Juni 2018

Thema: “vv Hattem 100 Jaar”!!

Ook dit jaar wordt weer het spectaculaire indianenkamp georganiseerd! Hieronder vindt u het globale verloop van indianenkamp 2018 met daarbij de nodige informatie. Inschrijven kan zowel via de website als op de dag zelf. Graag zien wij uw zoon/dochter verschijnen op 15 juni tussen 18:00 en 18:30 om er weer een geslaagd feest van te maken!

Verloop van de dagen:

Vrijdag 15 juni:
– Tussen 18.00-18.30 uur wordt uw zoon/dochter verwacht op het sportpark;
– Vervolgens dient u uw zoon/dochter bij de inschrijflocatie aan te melden;
– Er zijn voor de nacht een aantal legertenten. De indeling volgt ter plaatse, afhankelijk van het aantal aanmeldingen. (uiteraard kan hier in overleg met de leiding van afgeweken worden.)
– Om 18.30 wordt het programma gestart en dienen de ouders te vertrekken;
– De avond zal bestaan uit het doen van spelletjes, het maken van een kampvuur en als afsluiter het dierengeluidenspel.

Zaterdag 16 juni:
– ’s Ochtends wordt er gezamenlijk ontbijt genuttigd, vervolgens wordt er een stoelendans gedaan;
Op de volgende tijden wordt er gevoetbald tegen de ouders/begeleiders;
10.30 – 10.45: JO7 t/m JO9 vs. Ouders;
10.50 – 11.05: MO11 vs. Ouders;
11.10 – 11:25 JO10 +JO11 vs. Ouders;

Van belang is dan ook dat er zich zoveel mogelijk ouders aanmelden om mee te spelen tijdens de wedstrijden! Opgeven kan bij de inschrijflocatie op 09 juni.

– Aansluitend na bovenstaande wedstrijden is er patat voor de kinderen die gevoetbald hebben. Hierna kunt u met uw kind naar huis gaan (dit eten is alleen bedoeld voor de kinderen die mee hebben gedaan aan het indianenkamp!)

Benodigdheden die uw zoon/dochter dient mee te nemen:
– Voetbalkleding en voetbalschoenen;
– Sportschoenen;
– Makkelijke kleding voor de spelletjes;
– Schone kleding;
– Warme kleding voor ’s avonds;
– Regenkleding (afhankelijk van het weer);
– Themakleding (best verklede pupil ontvangt een prijs);
– Slaapmatje (liefst éénpersoons i.v.m. ruimte);
– Slaapzak;
– Slaapkleding;
– Tandenborstel, handdoek, slippers;
– Zaklamp;
– Medicatie (indien nodig);
– Inschrijfgeld (€ 3,-).

Tips voor de ouders/verzorgers van de kinderen:
– De eerste avond is er GEEN avondeten. Verwacht wordt dan ook dat uw zoon/dochter thuis al heeft gegeten;
– Indien uw zoon/dochter heimwee heeft ’s nachts, dan wordt u gebeld en kunt u uw zoon/dochter ophalen;
– Indien er voor uw zoon/dochter bijzonderheden gelden of wanneer uw zoon/dochter medicatie gebruikt, verzoeken wij u dit te vermelden op het inschrijfformulier.