Jeugd v.v. Hattem ontvangt nieuwe kleding

HATTEM – De gehele v.v. Hattem jeugdafdeling, van de mini’s tot en met de JO19, heeft een volledig nieuwe kledingoutfit in ontvangst mogen nemen. De nieuwe outfit bestaat uit nieuwe wedstrijdshirts, teamtassen, trainingspakken en voetbaltassen.

“Wij zijn er trots op, dat wij deze nieuwe spullen kosteloos ter beschikking kunnen stellen, om zo voor iedereen sporten bij v.v. Hattem mogelijk te maken. Mede door de ondersteuning van de leden van de jeugdsponsorgroep hebben wij dit mogelijk kunnen maken”, zo laat de sponsorcommissie van de voetbalvereniging weten.

Veldhuis Advies Heerde, Vakgarage JMR Zwolle, Consmema Hattemerbroek, Posthuis Makelaardij en Whair worden door de vereniging bedankt voor deze ondersteuning. “Zonder de inzet van vrijwilligers kan geen enkele vereniging bestaan, daarom bedanken wij Yvonne de Haan voor al het werk, voor en achter de schermen, bij de uitgifte van deze nieuwe kleding outfit”, besluit v.v. Hattem.