Jonge talenten maken overstap naar onze vereniging

Wij hebben  voor het seizoen 2019-2020 drie jonge talentvolle spelers vastgelegd.

Koen van de Waeter, Uzair Goelab en Joёl Carrot zijn volgend jaar in het shirt van vv Hattem te bewonderen.  Koen en Uzair zijn afkomstig uit de jeugd van Be Quick 28. Uzair Goelab is een technische begaafde middenvelder en de broer van de reeds bij Hattem spelende Uwais Goelab.  Koen van de Waeter is een centrale verdediger.

Uzair Goelab en Koen van de Waeter

Joёl Carrot komt van WVF en is een snelle behendige speler die op de gehele rechterflank uit de voeten kan.

Joёl Carrot

De vereniging is heel blij met de komst van deze talentvolle voetballers. Van dit seizoen leren we dat we niet nog een jaar zonder versterking en verjonging door willen. Met deze spelers kunnen we reeds vanaf het komende seizoen de weg omhoog weer inslaan. Vanaf seizoen 2020-2021 zal de doorstroom vanuit de eigen jeugd, zowel in aantallen als in kwaliteit, weer op gang komen.