Jonger Oranje Talentscan Testcenter

Aan het einde van de zomervakantie organiseert Jonger Oranje de eerste edities van het TalentScan Testcenter (TSTC). Dit is dé manier om jouw voetbalkwaliteiten te testen. Op woensdag 22 en woensdag 29 augustus vindt het TSTC respectievelijk plaats bij VUC in Den Haag en het Kras Stadion van FC Volendam voor deelnemers uit de geboortejaren 2003 tot en met 2010. Deze dag is jouw ultieme voorbereiding op het voetbalseizoen 2018/2019!

Tijdens deze dag zullen profscouts en Jonger Oranje-scouts jou gaan beoordelen op je fysiek, mentaliteit, tactiek en techniek. Hierna weet jij wat jouw sterke en zwakke punten zijn, waardoor je optimaal voorbereid bent op het nieuwe voetbalseizoen!

Het TSTC bestaat uit twee onderdelen. De aspecten ‘mentaal’ en ‘tactiek’ worden beoordeeld door profscouts aan de hand van 4 vs. 4 wedstrijdjes. De aspecten ‘fysiek’ en ‘techniek’ worden in een fictief krachthonk en vaardighedenarena beoordeeld door Jonger Oranje-scouts aan de hand van meetapparatuur, zoals snelheidsmeters en tijdwaarnemers. In het krachthonk en de vaardighedenarena kun je zelf kiezen welke onderdelen je wilt testen.

Fysiek: o.a. sprintsnelheid, schotkracht, wendbaarheid en voetenwerk;
Mentaal: o.a. teamwork, drive, communicatie en leiderschap;
Tactiek: o.a. spelinzicht, flair, creativiteit en positioneren;
Techniek: o.a. dribbelen, passen, tweebenigheid en geplaatst schieten.

Het programma van het TalentScan TestCenter:
Ochtendsessie (geboortejaren 2007, 2008, 2009 en 2010)*
09.00 uur – Aanmelden
09.45 uur – Start TSTC
11.15 uur – Wisseling tussen testonderdelen
12.45 uur – Prijsuitreiking voor deelnemers met hoogste score per onderdeel
13.00 uur – Einde TSTC

Middagsessie (geboortejaren 2003, 2004, 2005 en 2006)*
14.00 uur – Aanmelden
14.45 uur – Start TSTC
16.15 uur – Wisseling tussen testonderdelen
17.45 uur – Prijsuitreiking voor deelnemers met hoogste score per onderdeel
18.00 uur – Einde TSTC

Bij de prijs van €34,95 (early bird €29,95 – geldig t/m 31 juli 2018) zit het volgende inbegrepen:

Wedstrijdjes spelen en je skills testen in een echt stadion**
Live-beoordeling van profscouts, Jonger Oranje-scouts en verschillende meetapparatuur
Betrouwbare scores
Jouw TalentScan-profiel in één dag compleet
Jezelf laten zien aan profscouts
En nog veel meer
* De tijden zijn nog onder voorbehoud.
** Alleen van toepassing tijdens het TSTC op woensdag 29 augustus in het Kras Stadion in Volendam.