Koller Hattem B.V. balsponsor voor de wedstrijd Hattem – Hardenberg’85

De wedstrijdbal voor Hattem – Hardenberg ’85 van zaterdag 4 maart a.s. is aangeboden door Koller Hattem b.v. gevestigd aan de Hoopjesweg 2a te Hattem en al jarenlang een gewaardeerd sponsor van de v.v. Hattem.

Eind jaren zestig begonnen als loodgietersbedrijf en inmiddels uitgegroeid tot totaalinstallateur: Koller Hattem is veelzijdig vakkundig. Van een advies over een cv-ketel tot de realisatie van een complete badkamer, wij brengen alle soorten techniek bij elkaar.

Vaste kern van vakmensen

Installatiebedrijf Koller bestaat uit een team van vakbekwame installateurs. Ook beschikken wij over een groep ervaren timmermannen, dakdekkers en tegelzetters. Door kennis van klimaatsystemen, installatiewerk en bouwen te combineren, komen wij tot totaaloplossingen. Met een vaste kern van ruim twintig vakmensen zetten we eenvoudig de geschikte persoon in op het juiste moment, zodat we iedere opdracht volgens de gewenste kwaliteit en de beoogde planning kunnen leveren.

Duurzaam en eerlijk advies

Bij ons kunt u rekenen op een duurzaam en eerlijk advies: met onze oplossingen kiest u voor een lange levensduur, beperkt u de kans op storingen en verbruikt u zo min mogelijk energie. Benieuwd naar ons advies voor uw woning, bedrijfspand of productiehal? Neem dan gerust contact met ons op.

Koller Hattem BV, Hoopjesweg 2a, 8051DB Hattem Tel. 038 4441708 E-mail: info@kollerhattem.nl