Kom op de fiets naar wedstrijd Ajax – Steaua

We vragen iedereen die uit Hattem en omliggende gemeenten zaterdag 7 juli naar de  wedstrijd Ajax – Steaua Boekarest komt zoveel mogelijk per fiets te komen.

Gezien het aantal al verkochte kaarten verwachten we veel bezoekers. Om voldoende ruimte te creëren om fietsen te stallen worden de parkeerplaatsen vlak bij het sportpark voor deze happening omgetoverd tot fietsenstallingen.

Gerben Tijssen

Tijdens de rust zal Gerben Tijssen met Amsterdams repertoire optreden op het hoofdveld. Na de wedstrijd wanneer iedereen de mogelijk heeft gekregen handtekeningen te scoren en met spelers op de foto te gaan zal Gerben Tijssen zijn optreden voortzetten voor de bezoekers voor wie het voetbalfeest nog even mag duren.

Kaartjes voor de wedstrijd die om 19:00 begint zijn deze week nog verkrijgbaar in de voorverkoop.