Mini’s bedanken Fruitsponsor

Zo’n 5 jaar geleden was v.v.Hattem een van de eerste voetbalverenigingen die haar jongste leden na de training verwenden met vers fruit.
Waren het eerst stukjes appel waar de Mini’s de actieve ochtend mee afsloten, dat is later in samenwerking met de plaatselijke Albert Heijn bekers vers gemengd fruit geworden.
Een zo lange samenwerking van de v.v.Hattem met plaatselijke Albert Heijn verdiend natuurlijk een bedankje.
Zaterdag was het Mini trainer Johan Haas die namens de Mini’s als dank voor de goede en gezonde samenwerking Joris Vosselman een bos bloemen mocht overhandigen.
Helemaal mooi nieuws was het dat Joris Vosselman te kennen gaf dat hij deze vers fruit sponsoring van v.v.Hattem de komende jaren graag wil voortzetten.
Was het 5 jaar geleden nog een vrij nieuw fenomeen om fruit uit te delen aan sportende jeugd. Inmiddels zijn er meer dan 150 verenigingen die dit initiatief hebben omarmd.
Is uw zoon of dochter in de leeftijd van ± 4 t/m 7 jaar en wilt u hem/haar kennis laten maken met voetballen in de Mini Arena bij v.v.Hattem, bent u welkom op zaterdagochtend tussen 9 en 10 uur op sportpark ’t Achterveen bij v.v.Hattem. Voor info: Bert Bagerman tel: 06-52421780