Nieuwe picknicktafel overhandigd aan Partou Kinderopvang

Het was een bericht in de Hattemer over vernielingen aan een Picknicktafel bij Partou waar de vrijwilligers van v.v.Hattem op “aansloegen”.
De mannen die druk bezig zijn met het maken van Picknick en statafels voor het moment dat wedstrijden weer mogen worden gespeeld en het terras open kan, reageerden spontaan met: Mogen wij dat regelen? !
Er werd contact gezocht met Marianne Balster van Partou, die verrast maar positief reageerde. De mannen bestelden extra materiaal, bedrijven werd gevraagd om hun medewerking, waarna er direct gestart kon worden. In de weekenden werd er gelast, gezaagd, meerdere keren gebeitst en uiteindelijk kon de tafel gemonteerd worden.
Donderdagochtend werd de tafel overhandigd. gebracht op een grote aanhanger en onder het toeziend oog van vele kinderen geplaatst onder de luifel waar de eerdere tafel stond.
Naast de mooie woorden van Marianne Balster en de blije kindergezichten werden de vrijwilligers verrast met een mand met lekkernijen.