Partycentrum De Franse School balsponsor Hattem 1 – DSV

Zaterdag 22 september speelt Hattem haar eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen tegen DSV uit Doornspijk. De wedstrijd begint om 14.30 uur.

De wedstrijdbal  voor deze eerste thuiswedstrijd van de competitie wordt traditioneel aangeboden door Partycentrum De Franse School.

De Franse School is een partycentrum in het centrum van Hattem, vlakbij Zwolle. Partycentrum De Franse School is gevestigd in een karakteristiek pand met een sfeervolle uitstraling en een rijke historie. De Franse School ligt in het hart van de oude binnenstad van Hattem en is een gastvrije accommodatie voor grote – en kleine gezelschappen.  Eigenaren zijn Tonie & Margreet Herkert.

U kunt bij Partycentrum De Franse School terecht voor bijvoorbeeld uw bruiloftfeest, een jubileum of ander persoonlijk feest. Maar wij ontvangen u ook graag voor uw zakelijke bijeenkomst.

Mogelijkheden Partycentrum De Franse School in Hattem

> Zaalverhuur