PEC Zwolle – Voetbalquiz uitnodiging

Beste convenantvereniging,

PEC Zwolle en Voetbalquiz Zwolle organiseren samen een online editie van het Zwols Kampioenschap Voetbalquiz! Test jouw kennis, geniet van unieke fragmenten en maak kans op prachtige prijzen. En bovenal, beleef woensdag 24 februari een mooie avond online, samen met vrienden, familie, teamgenoten en mede-supporters!

Doe jij woensdag 24 februari mee? Meld je hieronder aan. Iedereen vanuit heel Nederland is daarbij van harte welkom! Deelname aan de voetbalquiz is gratis, al wordt er wel een vrijwillige bijdrage gevraagd voor de projecten van de maatschappelijke tak van de club; PEC Zwolle United. Het is mogelijk om alleen of met een groep aan de quiz deel te nemen. Ga je de strijd aan met een groep, dan dient één iemand zich aan te melden en zorg je woensdagavond 24 februari zelf voor een verbinding met elkaar via bijvoorbeeld Zoom of Teams.

HIER AANMELDEN

Na jouw aanmelding ontvang je uiterlijk dinsdag 23 februari een e-mail met alle praktische informatie en een link om deel te nemen. De voetbalquiz begint om 19.30 uur.