Publiek beleeft grandioze avond bij wedstrijd Ajax-Steaua

De vele toeschouwers die naar ons sportpark ‘het Achterveen’ zijn gekomen waren onder de indruk van de goede en professionele organisatie door de 150 vrijwilligers van vv Hattem. Het bestuur kreeg complimenten van zowel Ajax als Steaua over de ontvangst van de teams, de begeleiding bij binnenkomst van het publiek, het schitterend gelegen complex en natuurlijk de perfecte grasmat. Ook de Hattem supporters waren trots op hun club, waarbij opmerkingen werden gemaakt als ‘dit is de mooiste dag voor deze club die ik heb meegemaakt’. Bij deze geven we de complimenten door aan al onze vrijwilligers, waarvan er velen zondagochtend weer aanwezig waren om alles op te ruimen. Hulde!

Anderhalf uur na afloop van de wedstrijd, toen (op een kleine groep na) het publiek het terrein al had verlaten, ontstond er een opstootje tussen een aantal Nederlandse bezoekers. Hierbij heeft de door ons ingehuurde beveiliging ingegrepen en heeft een vrijwilliger van vv Hattem die de gemoederen suste een klap gekregen. Hij heeft hier twee hechtingen aan overgehouden. Het is betreurenswaardig dat dit incident zich op het eind van zo’n mooie avond heeft voorgedaan.

Het bestuur