Pupillentoernooi is back in 2019 !

Na een jaar afwezigheid i.v.m. het volle jubileumprogramma in 2018 is het F en E jeugdtoernooi weer helemaal terug in 2019.
Op “paas”zaterdag 20 april 2019 organiseert v.v.Hattem een groot pupillentoernooi voor O8 ,O9 ,O10 , O11 en O12 teams.

We hebben gekozen voor “Paas” zaterdag omdat het dit seizoen voor jeugd een vrije zaterdag is waarop ook niet wordt ingehaald.

Het toernooi is voor jongens en meisjes en deze worden zoveel als mogelijk ingedeeld op hun eigen niveau. Het toernooi wordt jaarlijks bezocht door nationale en internationale teams.
De teams (JO8, JO9, JO10 =ochtend, JO11, JO12 = middag) spelen ca. zes wedstrijden van ca. twaalf minuten. Verder bieden wij een meer dan uitstekende accommodatie, diverse extra activiteiten, een goede organisatie, vrije inschrijving aan en is er medische verzorging aanwezig.

Aanmeldingen per mail ontvangen we graag voor 1 maart.

Bij aanmelding aangeven:
– naam vereniging
– team en klasse
– jongens / meisjes
– contactpersoon en telefoonnummer 06-…..

Met sportieve groeten,
Toernooicommissie v.v. Hattem