Reünie 100 jaar vv Hattem

Beste sportvriend van de v.v. Hattem

Velen van u hebben in het verleden, sommigen nog steeds, een goede binding gehad met de v.v. Hattem. Of het nu als sporter was bij de afdeling voetbal of in de hoedanigheid als kaderlid, deed niet ter zake. Het geel-blauw was voor ons allen een belangrijk deel van het leven waar we met veel plezier op kunnen terugkijken. Zoals het normaal gaat in het verenigingsleven wisselen de leden in de loop van de tijd elkaar af. Voor de vertrokken mensen blijft het vaak een vraag hoe het met de vereniging gaat en hoe het is gesteld met de sporters en mede-kaderleden van toentertijd.
Met de vereniging gaat het goed, sportief zijn er de ups en downs, maar dat is in de loop van de tijd niet anders geweest. En die tijd is geen geringe periode. Op 1 mei 2018 zal het 100 jaar geleden zijn dat de vereniging is opgericht, een mijlpaal waar niet zo maar aan kan worden voorbijgegaan. En dat willen we in de maand mei met u vieren. Gedurende deze maand zijn er allerlei festiviteiten voor diverse doelgroepen gepland. Een van de onderdelen op zaterdag 12 mei 2018 is een reünie voor leden, oud-leden en leden van de Vriendenkring waarna ’s avonds een grote feestavond in ons spectaculair omgetoverde clubhuis zal plaatsvinden.
Als reüniecommissie stellen wij het zeer op prijs u op de reünie te ontmoeten. Daarom nodigen wij u hierbij uit om met uw eventuele partner op zaterdag 12 mei aanwezig te zijn. De reünie zal worden gehouden in het clubhuis op het sportpark ’t Achterveen waar u omstreeks 16.00 uur wordt verwacht. We kunnen ons voorstellen dat velen onder u ook nog de feestavond willen bijwonen wat wij erg plezierig zouden vinden. Voor degene die de feestavond wil bezoeken zal er voor de inwendige mens gezorgd worden, zodat u zelf niets hoeft te regelen. Uiteraard staat het u ook vrij om alleen de reünie te bezoeken.
Om een beeld te krijgen van het aantal deelnemers aan de reünie verzoeken wij u om vóór 30 april 2018 dit via mail door te geven aan een van onderstaande commissieleden. In de mail vermeldt u met hoeveel personen u komt, en of u ook op de aansluitende feestavond aanwezig bent. We proberen zoveel als mogelijk is mensen persoonlijk te benaderen maar u begrijpt dat dit onmogelijk is. Daarom is deze uitnodiging ook via facebook verspreid en op de website van de vv Hattem geplaatst waar u zich ook kunt aanmelden.
Wij verwachten een grote deelname en zien u graag op 12 mei 2018.

Met vriendelijke groet,

De reüniecommissie: