Selectie blijft grotendeels in tact

In tijden van de corona crisis waar het sportpark op slot zit, staat niet alles stil.

Er wordt op de achtergrond hard gewerkt om de trainersstaf rond te krijgen. Daarnaast is er druk overleg over de teamindelingen voor het nieuwe seizoen.

De club is blij te kunnen melden dat de selectie grotendeels in tact blijft.

Afgelopen periode hebben Herman Oosterhaar en Fred Zwiggelaar kennismakingsgesprekken gevoerd met de spelers van de huidige selectie.

Tijdens deze gesprekken zijn vanzelfsprekend de plannen besproken voor volgend seizoen en de vraag gesteld wie er volgend seizoen in het geel en blauw willen blijven voetballen en in aanmerking willen komen voor de selectie.

De volgende spelers hebben aangegeven volgend seizoen te blijven voetballen bij v.v.Hattem:

• Roald Landman
  • Thomas Brink
  • Stefan de Weerdt
  • Felix Noordberger
  • Uzair Goelab
  • Koen v d Waeter
  • Maikel Rave
  • Ayoub Ben Ali Ahlaq
  • Bram de Boer
  • Uwais Goelab
  • Lawrence v d Bend (terug van blessure)
  • Nick ten Have
  • Jordy Bekedam
  • Wesley van Winsum
  • Yannick Rave
  • Rick Dalhuisen

De volgende spelers hebben aangeven volgend seizoen niet meer voor de selectie in aanmerking te komen:

• Rabi Ezzat (stopt)
  • Gino Stegeman (naar CSV’28)
  • Mats Offringa (gaat lager spelen)

Met de ontbrekende spelers in dit overzicht is v.v.Hattem om uiteenlopende redenen nog in gesprek, hierover zal snel duidelijkheid komen.

Uit de eigen JO19 jeugd komen over:

• Stijn Abbema
  • Sandro Schippers

Nieuw zijn:

Silvan Kersbergen: Silvan nu 24 jaar komt na 2 jaar bij Berkum op hoofdklasse niveau te hebben gespeeld weer terug bij onze club. Hij geeft aan dat zijn persoonlijke ambitie heeft verwezenlijkt, en ernaar uitkijkt om zijn ambitie samen met vrienden bij Hattem na te streven

Kevin Isidora: Kevin is 27 jaar en kan aan de linkerkant van het veld goed uit de voeten. Zijn roots liggen bij Go Ahead Kampen. Kevin heeft na 2 jaar met Go Ahead Kampen en daarna nog 5 jaar met KHC in de 1ste gespeeld waar hij na het seizoen 2019 stopte omdat het niet te combineren was met zijn werk. Nu hij andere werkomstandigheden heeft ziet hij bij v.v.Hattem een grote uitdaging.