Selfiewedstrijd vv Hattem 100 jaar

In dit jubileumjaar van de vv Hattem heeft de jubileumcommissie tal van activiteiten georganiseerd. Een activiteit is de selfiewedstrijd.

Wat is de bedoeling van deze selfiewedstrijd:

• Maak  een originele selfie met een vv Hattem thema
  • De afbeelding moet direct duidelijk maken dat het vv Hattem gerelateerd is
  • De selfies kunnen via de vv Hattem 100 Jaar Facebookpagina worden geplaatst (https://www.facebook.com/Leeuwfeest/)
  • Deelnemers moeten lid zijn van de vv Hattem of HMC
  • Deelnemers mogen onbeperkt selfie’s aanleveren
  • Afbeeldingen die niet voldoen aan algemene fatsoensnormen volgens de selfie commissie worden verwijderd en uitgesloten van deelname
  • Deze wedstrijd loopt van 1 januari 2018 tot 1 september 2018
  • De selfie die de meeste likes op de afbeelding heeft, wint
  • De selfie commissie zal zelf een afbeelding selecteren voor de originaliteitsprijs
  • Selfie commissie kan de wedstrijd, indien noodzakelijk, aanpassen

Wat valt er te winnen?

Naast natuurlijk de eeuwige roem krijgt de winnaar een volledig wedstrijd tenue van zijn of haar favoriete voetbalclub twv maximaal €200,-. De winnaar van de originaliteitsprijs krijgt een wedstrijdshirt van zijn of haar favoriete voetbalclub twv maximaal €100,-.

Dus laat al je creativiteit los en ga aan de slag !