Stem op RTV Hattem bij de Rabo Coöperatieweken

RTV Hattem wordt gemaakt door groep enthousiaste vrijwilligers en staat midden in de Hattemer samenleving. Het is een platform voor informatie, nieuws, achtergronden, cultuur, sport en evenementen. Als het gaat om nieuws en wetenswaardigheden in en over Hattem stemt de Hattemer als eerste af op RTV Hattem.

Zo verzorgt RTV Hattem rechtstreeks verslag van uit en thuiswedstrijden van ons 1ste elftal en brengt activiteiten in beeld van onze vereniging. In dit jubileumjaar zijn de verslaggevers van RTV Hattem een graag geziene gast en hebben ze onze jubileumweek uitgebreid in woord en beeld onder de aandacht gebracht.

Nieuwe apparatuur is hard nodig!
RTV Hattem gaat verhuizen naar een nieuwe studiolocatie en daarom is nu hét moment om de sterk verouderde apparatuur te vervangen. Voor RTV Hattem is het onmogelijk om deze kostbare apparatuur in een keer te vervangen.

Jouw stem telt écht!
Doe je je bankzaken bij de Rabobank, dan kun je vanaf 1 november stemmen. Je krijgt dan per post of e-mail een unike code om je stem uit te brengen. Met jouw hulp en stem kun je een bijdrage leveren om een deel van het door de Rabobank beschikbare bedrag aan RTV Hattem toe te kennen. Stem daarom tussen 1 en 15 november op RTV Hattem, waardoor RTV Hattem kwalitatief goede radioprogramma’s kan blijven maken. Stemmen doe je hier: www.cooperatieweken.nl/ijsseldelta