Stem op RTV Hattem bij Rabo ClubSupport

RTV Hattem doet mee aan Rabo Clubsupport. Het bestedingsdoel -nieuwe digitale microfoons- is door de Rabobank gehonoreerd. Stem daarom op RTV Hattem!
RTV Hattem verzorgt wekelijks een live verslag van de wedstrijden van de VV Hattem. Dit naast lokaal en regionaal nieuws en wetenswaardigheden via radio, TV en sociale media. Vele vrijwilligers maken dit samen mogelijk.

Nieuwe microfoons zijn hard nodig!
Vanwege nieuwe wetgeving dienen microfoons vanaf 1 januari 2020 van andere frequenties gebruikt te maken. Zonder deze aanpassing is het na 1 januari a.s. niet meer mogelijk om met de oude apparatuur geluidsopnames te maken. Voor de omroep is dit een behoorlijke investering. Een bijdrage uit deze actie is dan ook zeer welkom.

Jouw stem telt écht!
Van 27 september tot en met 11 oktober brengen klanten van Rabobank IJsseldelta hun stem uit op hun favoriete initiatieven. Zij ontvangen een email met een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Iedere klant (vanaf 12 jaar en ouder) ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op hetzelfde initiatief uitgebracht mogen worden. Mocht iemand uit jouw omgeving na 1 oktober nog geen code hebben ontvangen, vraag deze dan aan bij de Rabobank via communicatie.ijsseldelta@rabobank.nl.

Ook de leden van de VV Hattem kunnen een bijdrage leveren om een deel van het door de Rabobank beschikbare bedrag aan RTV Hattem toe te kennen. Stem daarom tussen 27 september en 11 oktober op RTV Hattem, waardoor RTV Hattem kwalitatief goede radio- en tvprogramma’s kan blijven maken. Stemmen doe je hier