Steun de club en koop een lot

Afgelopen zaterdag 12 juni is de Amateurvoetballoterij gestart. Vanaf die datum t/m zondag 11 juli worden er door de vv Hattem loten verkocht, waarmee leden, vrijwilligers, ouders, sponsoren, supporters en andere betrokkenen de club steunen op financieel gebied. Deze loterij is gefaciliteerd door de KNVB met als doel verenigingen te ondersteunen met het genereren van financiële middelen. Een lot kost € 2,50 en daarvan gaat 80% (€ 2,-) rechtstreeks naar de vereniging. Op de unieke actiepagina, welke je kan openen in het menu links van de homepage (“Heb jij al loten?”), kan je zelf aangeven hoeveel loten je wilt kopen.

De KNVB heeft aan deze loting ook een aantal mooie prijzen verbonden.  De prijzen variëren van een voetbalfestival, een voetbalkamp voor een team, een bezoek aan de KNVB-campus of toegangskaarten voor een wedstrijd van het Nederlands XI-tal zowel mannen als vrouwen als Jong Oranje. Een overzicht van de prijzen is te vinden op de speciale pagina van deze loterij (www.amateurvoetballoterij.nl).

Het belangrijkste echter is dat je je eigen club een financiële ondersteuning kan geven in deze lastige tijden.