Steun je club, bestel en eet heerlijke stamppot

Het is al lang geleden dat we een v.v.Hattem wedstrijd affiche geplaatst. Om toch in de voetbalsfeer te blijven organiseren we zaterdag 19 december de wedstrijd v.v.Boerenkool tegen s.v.Stamppot andijvie.

Onder leiding van Peter Heideveld gaat er heerlijk gekookt worden. Er worden die dag heerlijke ambachtelijke porties Boerenkool en stamppot andijvie gemaakt. Ruime maaltijdporties met gebakken spekkies, een halve rookworst en jus. Een goede kok kookt met verse ingrediënten.. Daarom vragen we iedereen om voor 14 december je bestelling te doen.

Afhalen van de bestelde maaltijden kan zaterdag 19 december van 14:30 tot 17:00 uur op het sportpark. “Oudere” leden die niet in de gelegenheid zijn de bestelling op te halen kunnen dit aangeven bij hun bestelling.

p.s. de verse maaltijd porties worden zo verpakt dat ze goed in te vriezen zijn en/of te verwarmen in een pan of magnetron