Stijlvolle korte herdenking bij v.v. ‘Hattem’

Op dinsdag 1 mei j.l. was het precies 100 jaar gelden dat de v.v. ‘Hattem’ werd opgericht. Zoals iedereen inmiddels weet wordt deze mijlpaal in de week van 7 tot en met 12 mei gevierd met tal van evenementen. Binnen de club was er toch behoefte om de oprichtingsdatum niet onopgemerkt voorbij te laten gaan en zo kon het gebeuren dat er op dinsdagavond 1 mei spontaan zo’n 100 leden en belangstellenden naar het clubhuis kwamen om onder het genot van een kopje koffie met speciale bonbons op informele wijze stil te staan bij dit heuglijke feit. De actieve Jubileumcommissie 100 jaar v.v. ‘Hattem’ zorgde voor een officieel tintje met het aanbieden van de speciale jubileumvlag. Na een korte toespraak van commissie-voorzitter Gerrit van Eikenhorst werd de vlag om 19.18 uur door Kees Bouwmeester, Gerrit Hoogers, Jan van Keulen en Johan Oosterbroek, een viertal oudere leden, gehesen.