Tijdens de eerste corona golf organiseerde v.v.Hattem de online Club kwis, een techniek challenge en het Hattem’s kampioenschap FIFA 2020.
Alle drie originele clubacties waar veel leden en niet leden aan deelnamen. Nu de 2e corona golf aanhield werd het tijd voor een nieuw idee.

Met een Kok als Peter Heideveld in haar gelederen viel de keus op een culinaire stamppot actie waar leden konden kiezen uit boerenkool en
andijvie stamppot, beiden met spekkies en rookworst van hoofdsponsor Slagerij van Guilik.

Zaterdagochtend 8.00 uur werd het clubhuis omgebouwd tot een 3 sterrenkeuken waar Peter zijn aardappelschillers en hulpkoks kon aansturen.
Schillen, snijden, koken, afgieten, stampen, mengen, portioneren…
Rond half 2 stonden honderden bestelde maaltijden klaar om corona-proof te worden afgehaald.
Een meer dan succesvolle v.v.Hattem ledenactie waar behalve vele magen ook de clubkas mee werd gevuld.

Op de foto overhandigt Peter Heideveld de prijs voor het raden van het aantal bestelde maaltijden aan geraden door Lucien Huijberts