Suiker & Prudon balsponsor v.v. Hattem – HTC

De wedstrijdbal voor de wedstrijd  vv Hattem  – HTC, op zaterdag 3 oktober, wordt aangeboden door Suiker & Prudon Schilderwerken uit Hattem

Suiker en Prudon Schilderwerken is ontstaan middels een fusie op 1 januari 2008. De oorsprong van de twee bedrijven gaat echter vele jaren terug. We zijn dus een ervaren bedrijf. We zijn gevestigd te Hattem, waar ook ons bedrijfspand zit. Vanuit ons pand zijn we werkzaam met 6 personen.

Aangezien wij alle werkzaamheden zelf verrichtten, heeft u bovendien maar met 1 contactpersoon te maken. Geen aparte afspraken dus met de glazenzetter, de timmerman of een willekeurig andere aannemer. Zeker in een prive-situatie zijn de voordelen hiervan legio, maar ook voor u op de zaak is een duidelijk aanspreekpunt voor alle werkzaamheden natuurlijk alleen maar makkelijk.

Bij ons kunt u rekenen op een persoonlijke benadering, korte lijnen en concrete afspraken.

Suiker en Prudon Schilderwerken

Leliestraat 1 D