Suiker Schilderwerken balsponsor 2 december v.v. Hattem – Vios Vaassen

De wedstrijdbal voor Hattem – Vios Vaassen op zaterdag 2 december a.s. in Hattem wordt aangeboden door Suiker Schilderwerken in Hattem. Aanvang wedstrijd 14.00 uur.

Wij zijn als allround schildersbedrijf werkzaam in een grote regio rond het gebied Hattem-Zwolle.
We werken zowel voor u als particuliere klant, maar ook voor bedrijven als onderaannemer
Aangezien wij alle werkzaamheden zelf verrichtten, heeft u bovendien maar met 1 contactpersoon te maken.
Geen aparte afspraken dus met de glazenzetter, de timmerman of een willekeurig andere aannemer.
Bij ons kunt u rekenen op een persoonlijke benadering, korte lijnen en concrete afspraken.
Dankzij onze brede kennis en jarenlange ervaring in het schildersvak kunnen wij u goed adviseren.

Diensten
Beglazing