Suiker Schilderwerken balsponsor voor de wedstrijd Hattem – Dieze West

De wedstrijdbal voor Hattem – Dieze West op zaterdag 10 december a.s. in Hattem wordt aangeboden door Suiker Schilderwerken in Hattem. Aanvang wedstrijd 14.30 uur.

Wij zijn als allround schildersbedrijf werkzaam in een grote regio rond het gebied Hattem-Zwolle. We werken zowel voor u als particuliere klant, maar ook voor bedrijven als onderaannemer
Aangezien wij alle werkzaamheden zelf verrichtten, heeft u bovendien maar met 1 contactpersoon te maken. Geen aparte afspraken dus met de glazenzetter, de timmerman of een willekeurig andere aannemer.
Bij ons kunt u rekenen op een persoonlijke benadering, korte lijnen en concrete afspraken. Dankzij onze brede kennis en jarenlange ervaring in het schildersvak kunnen wij u goed adviseren.

Onze diensten
 Beglazing