Technische staf Hattem 1 ziet volop perspectief en gaat door !

De technische staf van Hattem 1 voor het aankomende seizoen 2021-2022 is rond. Herman Oosterhaar zal opnieuw hoofdtrainer zijn van vv Hattem.
Als gevolg van Corona is het aantal wedstrijden tot op heden beperkt geweest en zijn de trainingsomstandigheden uitdagend te noemen.

De vereniging is echter zeer tevreden over de wijze waarop de technische staf team onder deze omstandigheden met de spelersgroep aan het werk blijft.
Naast Herman zal ook Fred Zwiggelaar als assistent-trainer aanblijven evenals keeperstrainer Henry Karrenbelt. Ed van den Bergh verzorgt ook het aanstaande seizoen wederom de fysiek training.

Alle betrokkenen zien volop perspectief om de huidige selectie verder te ontwikkelen en de vereniging als geheel sportief verder uit te bouwen.