Uitnodiging PEC Zwolle Thema-avond XXL

Best samenwerkende amateurvereniging,

Woensdagavond 20 november organiseert PEC Zwolle dé jaarlijkse thema-avond XXL voor haar convenantclubs. Na de succesvolle vorige edities organiseren we dit jaar een nieuwe editie met een inspirerend én uitgebreid programma.

Thema-avond XXL
De thema-avond XXL is een exclusief event voor dertig amateurverenigingen waarmee PEC Zwolle samenwerkt. Insteek van de avond is een inspirerend (inhoudelijk) programma met presentaties en workshops, waarbij de club de vertaalslag maakt naar de convenantclubs. Een impressie van de thema-avond van vorig seizoen vindt u hier: Bekijk hier de aftermovie van vorig seizoen.

Dit jaar zijn er een aantal nieuwe thema’s toegevoegd aan de workshops, die zowel binnen als buiten op het veld plaatsvinden. Inschrijven voor deze workshops is mogelijk via de onderstaande button. De thema’s en inhoud van de verschillende workshops vindt u eveneens via de onderstaande button. Wilt u zeker zijn van een plek bij een bepaalde workshop? Meld u dan tijdig aan.

18.30 uur: inloop in het MAC3PARK stadion
19.00 uur: start plenair programma
21.45 uur: afsluiting Thema-avond XXL

Na het welkomstwoord van voorzitter Adriaan Visser trapt sportpsycholoog Martijn Ruitenburg het inhoudelijke gedeelte af met de lezing ‘De balans tussen winnen en ontwikkelen’. Daaropvolgend wordt er door de PEC Zwolle Voetbalacademie uitleg gegeven over spelprincipes. Hoe dit er in de praktijk uitziet laten de trainers op het veld zien tijdens de workshops van de onderbouw, middenbouw en bovenbouw. Erben Wennemars (Performance Coach PEC Zwolle) zorgt voor de afsluiting van de avond.

Aanmelden
Aanmelden voor deze avond is kosteloos, maar enkel mogelijk voor personen die zijn aangesloten bij één van de convenantverenigingen van PEC Zwolle. Aanmelden kan t/m maandag 11 november via de onderstaande button. Na aanmelding ontvangt u uiterlijk een paar dagen voorafgaand aan de bijeenkomst een e-mail met de praktische informatie.

Met vriendelijke groet,
Namens PEC Zwolle,