v.v.Hattem online CLUB-KWIS en aanmelden

Zaterdag 25 wordt voor het eerst in de 102 jarige geschiedenis van onze club een online club-kwis gehouden. Veel van ons missen op zaterdag het voetbal, de kantine, de gezelligheid, de humor, het mopperen, een biertje… eigenlijk missen we gewoon jou/jullie/elkaar.. onze club v.v.Hattem ! !

Om elkaar in deze tijd gezellig te ontmoeten is niet makkelijk, maar wel mogelijk….

Zaterdag a.s. 25 april organiseren we een Club Kwis vanuit onze kantine…  En daar kun je gewoon aan meedoen. De Kwis wordt gepresenteerd van achter de bar door niemand minder dan onze quizmaster Bernard Brink die voor deze duo presentatie zal worden bijgestaan door en nu nog mystery guest.

Hoe doe je mee?

We zenden de Kwis uit via Facebook en Teams.

• De livestream op facebook wordt uitgezonden op het v.v.Hattem account.
  • Voorkeur heeft het om Kwis volgen via TEAMS, hiervoor vragen we je hieronder even aan te melden.

Wanneer je je hebt aangemeld krijg je een mail met een uitnodiging. Klik op het linkje in de mail en je zult zien dat je de rechtstreekse uitzending vanuit onze kantine kan volgen. Je kunt die het beste doen op een PC, Tablet of laptop. Via de mobiele telefoon kan het ook, maar is het lastig de juiste antwoorden te lezen.

Vragen zijn er in verschillende categorieën als: Langs de lijn, Kleedkamer geheimen, Kantinepraat, Clubhelden, Historische wedstrijden, Binnen de lijnen etc.

De vraagstelling zal zo zijn dat van jong tot heel oud mee kan doen.

Gezelligheid staat voorop

Omdat we geen bezorgservice mogen opstarten vanuit de kantine vragen we een ieder om deze keer zelf voor een hapje en een drankje te zorgen. Wij zorgen tussen de categorieën door voor korte pauzes en regelen daarbij natuurlijk een gepast muziekje.