Voetbalmiddagen voor jeugd in Hattem

v.v.Hattem organiseert op de woensdagmiddagen 14 en 21 april en 12,19 en 26 mei onder het motto; Laat ze lekker pingelen voetbalactiviteiten voor jeugd van 6 t/m 12 jaar. Aan deze open voetbalmiddagen kan iedereen meedoen. Jongen of meisje, je hoeft niet op voetbal te zitten of lid te zijn van v.v.Hattem.  Wanneer je zin hebt om lekker te voetballen en te bewegen ben je van harte welkom.

Mini Arena en gasttrainers

Tijdens de voetbalmiddagen worden er verschillende voetbalactiviteiten aangeboden waarbij de exclusieve Mini Arena’s natuurlijk niet zullen ontbreken. Daarnaast mogen de deelnemers/sters erop rekenen dat naast jeugdtrainers van v.v.Hattem er iedere woensdagmiddag één of meerdere gasttrainers zijn. Denk daarbij aan jeugdtrainers van een betaald voetbalclub, profvoetballers en bekende trainers. Een week van te voren maken we bekend wie de gast trainer(s) zullen zijn.

De tijden op de woensdagmiddag zijn:

6 t/m 9 jaar van 14:00 tot 15:00 uur
10 t/m 12 jaar van 15:30 tot 16:30

De v.v.Hattem is een vereniging waar iedereen welkom is. De vereniging organiseert juist nu open jeugdactiviteiten om kinderen in de huidige corona tijd extra mogelijkheden te bieden om te bewegen, te sporten en sociale contacten  te maken en te onderhouden.

Oranjefestival op zaterdag 24 april

Naast de voetbalmiddagen organiseert de vereniging op zaterdag 24 april samen met de KNVB een oranjefestival. Ook aan dit oranjefestival vol voetbalskills en voetbalfun kan iedereen meedoen, je hoeft jongen of meisje, niet op voetbal te zitten of lid te zijn van v.v.Hattem.